Aliplast jest producentem i dostawcą wielu systemów aluminiowych, powszechnie wykorzystywanych przy wykonywaniu różnego rodzaju konstrukcji budowlanych, związanych ze stolarką aluminiową. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu
i wykwalifikowanej kadrze możemy zagwarantować naszym Klientom wysoką jakość oferowanych wyrobów.
Mając świadomość tego, że dalszy rozwój naszej Firmy zależy od zadowolenia naszych Klientów wdrożyliśmy, utrzymujemy i doskonalimy System Zarządzania Jakością, środowiskowego, bhp, energią zgodny z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2015, PN-EN-ISO-14001, PN-ISO-45001:2018 co zostało potwierdzone otrzymaniem Certyfikatów instytutu TÜV NORD Polska
Ponadto w celu spełnienia oczekiwań Klientów w branży budowlanej Firma wdrożyła i utrzymuje system Zakładowej Kontroli Produkcji (ZKP)
Spełniając wymagania Klienta i uwzględniając ochronę środowiska, bezpieczeństwo osób pracujących i wynik energetyczny nasze działania realizujemy poprzez:
- Wdrażanie nowych produktów, technologii, inwestycji i usług oraz systematyczne odnawianie i utrzymywanie zaplecza technicznego, uwzględniając wpływ na jakość produkowanych wyrobów i usług, na środowisko naturalne, na bezpieczeństwo Osób pracujących oraz na poprawę wyniku energetycznego
- Podnoszenie kwalifikacji, dostępu do informacji i świadomości pracowników, w zakresie poprawy wyniku energetycznego, bezpieczeństwa pracy, aspektów środowiskowych w tym gospodarki odpadami oraz jakość produktów i usług
- Ciągłe doskonalenie zintegrowanego systemu zarządzania m.in. w celu poprawy wyniku energetycznego i środowiskowych efektów działalności oraz BHP
- Utrzymywanie Zakładowej Kontroli Produkcji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych
- Spełnianie potrzeb i oczekiwań Klientów, trwałe zdobycie ich uznania i zadowolenia
- Prowadzenie racjonalnej polityki w zakresie ochrony środowiska naturalnego, zrównoważonego wykorzystanie zasobów, proekologicznej gospodarki odpadami oraz zapobieganie zanieczyszczeniom
- Zapewnienie bezpiecznych i zdrowych warunków pracy oraz wprowadzanie rozwiązań redukujących ryzyko zawodowe.
- Rozwijanie świadomości bezpiecznych postaw wśród kierownictwa, pracowników, podwykonawców i gości
- Identyfikację i analizę zagrożeń, nieprawidłowości, zdarzeń potencjalnie wypadkowych i natychmiastowe wprowadzanie działań naprawczych
- Uwzględnianie roli pracowników, a także ich przedstawicieli w zakresie konsultacji i współudziału w działaniach, na rzecz bezpieczeństwa i higieny pracy
- Przestrzeganie regulacji prawnych i innych mających zastosowanie w prowadzonej przez nas działalności